mandag den 23. januar 2012

2. dag på McKenna Ryan kurset.

Endnu en dejlig dag hvor alle deltagerne på kurset arbejdede meget koncentrerede og gik til opgaverne fuld af energi. Det var en flok optimistiske og rigtig lærenemme kursister vi her havde besøg af. Håber de nød det lige så meget som os og fik ny inspiration med hjem.

 Så skal alle de små dele til billedet samles.

 Lidt hyggesnak blev der også tid til.

 Dyb koncentration ......

Ser vi en lille morfar (lur) her???

Igen dyb koncentration ved symaskinen.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot alt det I laver, hvis jeg køber sådan et skidt, er der så en dansk vejledning med?
    Hilsen Inge

    SvarSlet
  2. Tak for nogle hyggelige dage Solveig.
    Håber jeg igen får muligheden for et kursus hos dig...
    Hilsen Mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hej Inge. Vejledningerne er på engelsk, men vi kan godt lave en oversættelse :-)

    SvarSlet
  4. Selv tak Mette. Det var rigtig hyggeligt at møde dig. Synes det var flot, at du kastede dig ud i et så stort projekt.

    Hilsen Solvejg

    SvarSlet
  5. Okay, så finder jeg lige ud af hvilken en jeg vil lave, så du kan oversætte til mig, det ville være herligt.....

    SvarSlet

Kalender