tirsdag den 30. oktober 2012

Kreative Dage 2012 i Fredericia

Efter en supergod messe i Fredericia med over 16.000 besøgende, vil jeg gerne takke alle som kiggede forbi standen hos Mosters Stoffer. Dog kom der lidt malurt i bægeret, da kunder kunne fortælle, at en bestemt og navngiven person udspreder rygter om, at min butik er ved at lukke. DETTE RYGTE HAR ABSOLUT INTET PÅ SIG, så jeg håber at vi ses hos Mosters Stoffer mange mange år endnu.
 
 Så blev standen klar til at modtage gæster.
 





 Vores morgen udsigt over Fredericia Miniby.
 
MUMS - Lækker dessert Irene.

2 kommentarer:

  1. Det var en dejlig stand i havde på messen.
    Håber jeg snart får mulighed for et kursus hos dig.
    Hilsen Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Mette. Glæder mig til at du kommer. Har du et bestemt kursus i tankerne?

      Slet

Kalender