tirsdag den 15. november 2011

Vind en fødselsdagsgave!


Da butikken den 3. December bliver et år ældre, har jeg tænkt mig at fejre det med en gave til en heldig vinder.

Hjælp mig med at få 200 Fans på Facebook ved at klikke på Synes godt om (Kræver at du har eller opretter en konto) og derefter skrive en kommentar herunder samt evt. din e-mail adresse, så jeg kan kontakte dig og sende dig gaven, hvis du er den heldige vinder. Vinderen udtrækkes med Random.org når jeg runder 200 Fans og offentliggøres her på siden. Held og lykke!

Klik på synes godt om til venstre for dette indlæg! Klik på kommentarer under dette indlæg, så kommer boksen frem til at skrive i.

55 kommentarer:

  1. Det vil da være skønt med en gave.

    Håber det er noget lækkert ;-)

    M.v.h Britta

    SvarSlet
  2. jeg vil da meget gerne vinde en gave:)
    venlig hilsen
    Ulla
    uanders@c.dk

    SvarSlet
  3. Det kunne da være sjov at vinde
    Mvh Lone
    Lonemorsing@stofanet.dk

    SvarSlet
  4. Hor herligt ville det ikke ære at vinde en dejlig stofgave, så den er jeg med på
    Mvh Anne-Marie
    amf@pixcom.dk

    SvarSlet
  5. Velkommen på facebook

    Hilsen

    Tina
    Noedvig@live.dk

    SvarSlet
  6. Delt på Facebook:) Spennende:)

    Hilsen Randi T

    ratangen@online.no

    SvarSlet
  7. Ja, det må jeg da være med til! Det ku' jo være, at man var heldig. :-)

    SvarSlet
  8. Hej Solvejg

    Dejligt med en blok, hvor vi fans kan følge lidt med. Også velkommen på facebook.

    Med venlig hilsen
    Lene Christensen

    lenerosenfeldt@yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Dejligt, du har fået en blog.
    jeg vil da meget gerne være med i lodtrækningen.
    Kan ikke finde, hvor jeg skal "synes godt om" - men det er måske nok med denne kommentar.
    Patchworkhilsen fra Kirsten.
    http://grymerspalet.blogspot.com/

    SvarSlet
  10. Det er da dejligt du har fået en blog. Så kan vi følge lidt med i hvad der sker omkring butikken.
    Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen.

    SvarSlet
  11. Glemte lige at skrive min e-mailadresse.
    Den er jette@jette-irene.dk

    SvarSlet
  12. Tillykke med fødselsdagen. Det ville da være fantastisk at vinde.

    Mange hilsner
    Marianne
    mhfrolund@pertex.dk

    SvarSlet
  13. Tillykke med fødselsdagen. Det ville være godt at vinde.
    Mange syhilsner
    Esther
    patchwork217@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  15. Hvem vil ikke gerne vinde en gave fra Mosters stoffer?
    Carina, johnny_fri@webspeed.dk

    SvarSlet
  16. Jeg ville glæde mig til en gave der har forbindels med patch work - det kan kun være en god gave.

    Dorthe Blaabjerg
    dobla@mail.dk

    SvarSlet
  17. Jeg vil meget gerne vinde en gave.
    Venlig hilsen
    Else Marie

    elsemarie10@hotmail.com

    SvarSlet
  18. hej
    rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen, den 3, december.
    vil også rigtig gerne deltage. kunne jo være at man var heldig denne gang
    med venlig hilsen
    Birgit Boll
    birgit.boll@mvbmail.dk

    SvarSlet
  19. Man siger da ikke nej tak til en gave, og da slet ikke fra en patchwork butik. Tillykke med fødselsdagen, på lørdag, må den blive fejret på behørig vis.

    SvarSlet
  20. Til Lykke med fødseldagen,, ja det ville da være dejligt med en fødselsdagsgave fra fødselaren, håber i må få en god dag på lørdag
    Venlig hlsen
    Birthe Rasmussen
    bbrglas@mail.dk

    SvarSlet
  21. Tillykke med fødselsdagen. Jeg vil blive meget glad for en gave fra Mosters stoffer.
    Hilsen
    Conny
    connythomsen@live.dk

    SvarSlet
  22. Tillykke med fødselsdagen. Jeg vil meget gerne vinde en gave
    bedsterne8a@live.dk

    SvarSlet
  23. Jeg gad godt pakke den pakke op!!! :-D
    pia.m.hansen@privat.dk

    SvarSlet
  24. Det ville være herligt at vinde, så er det i givetfald første gang, at jeg vinder noget. <:-D

    Anne
    Anne.Hejl@mail.dk

    SvarSlet
  25. Det lyder da rigtig dejligt. Jeg vil da gerne vinde en gave fra dig. Jeg har tit besøgt dig i Lemvig. når vi har været på ferie der og det har altid været en fornøjelse.
    Hilsen
    Birgit Stensgaard

    SvarSlet
  26. Jeg glemte at skrive min E mail adresse så den kommer her:
    bestensgaard@energimail.dk
    Hilsen
    Birgit Stensgaard

    SvarSlet
  27. Jeg vil meget gerne vinde fødselsdagspakken, da jeg selv er et lille decemberbarn c",)

    En tidlig fødselsdagshilsen fra

    Monice Lauridsen

    Monice1959@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Jeg deltager også gerne i lodtrækningen om en dejlig pw-gave :-)

    pia.ejby@gmail.com

    SvarSlet
  29. ja, jeg vil da godt modtage en gave fra dig! det vil da være dejligt.
    OG
    hjertelig tillykke med fødselsdagen!
    Jeg kommer snart til Lemvig , så kikker jeg ind.
    mvh. Mona-lisa

    SvarSlet
  30. Stort tillykke med fødselsdagen den 3. december. Det ville da være rigtig dejligt med at vinde en gave :-)
    Ida Louise Møller

    moller.stente@nordfiber.dk

    SvarSlet
  31. ups.
    min e-mail :m_glargaard@yahoo.com

    SvarSlet
  32. Uha,jeg vil utroligt gerne pakke den gave op:-)
    Stort tillykke med fødselsdagen:-)
    mvh.Annie Buus

    morganza@jubii.dk

    SvarSlet
  33. Til lykke med fødselsdagen på lørdag. En gave fra din dejlige butik vil jeg sørme gerne vinde.
    Masser af patchworkhilsner
    Jane Olsen
    j-olsen57@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Tillykke med fødselsdagen... Kunne være dejligt med en før julegave.
    Hilsen Mette
    Mette.john@live.dk

    SvarSlet
  35. Hjertelig tillykke meed fødselsdagen... Tak fordi ejg må være med i denne konkurrance og ejg håber da, at jeg bliver den heldige...
    Venlig hilsen
    Lis Graae@gmail.com

    SvarSlet
  36. Til lykke med fødselsdagen. Jeg vil da rigtig gerne være med i en hyggelig pakkeleg fra dig og din butik.Så jeg skriver min mailadr. Rita@nanet.dk

    SvarSlet
  37. Hej Solvej!Det er dejligt, der eksisterer en butik som din. Hilsen Lone i Ødsted

    SvarSlet
  38. Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Tak fordi jeg må være med i legen. Håber selvfølgelig, jeg vinder!
    Annelise.pedersen@gmail.com

    SvarSlet
  39. lyder for spændende til at man kan lade være med at være med :)
    ijoergensen85@gmail.com

    SvarSlet
  40. Jeg har fødselsdag i næste måned ,kunne da være dejlig med en ekstra fødselsdagsgave :)

    SvarSlet
  41. Det vil være dejligt at vinde en gave, gerne med et mønster eller stoffer.

    SvarSlet
  42. Det vil være dejlig med en gave, når man er "stofnarkoman"
    Hilsen Grethe
    glsol43@gmail.com

    SvarSlet
  43. <3 Tillykke med fødselsdagen- og tak for meget fin service da min pakke aldrig dukkede op.
    Herlige hilsener fra Pia Nielsen/Køge
    pistni@kabelmail.dk

    SvarSlet
  44. Tillykke med den kommende fødselsdag...UPS.. jeg blev nr 100, i syntes godt om, -sejt! det har jeg ikke prøvet før. En pakke fra Mosters stoffer kan da kun være mummms.... Pernille penerelle@gmail.com

    SvarSlet
  45. Tillykke med dagen.
    Jeg vil da gerne vinde en dejlig gave.
    Kh. Kirsten Bøttcher.
    Blog: Knude på tråden

    SvarSlet
  46. Tillykke,det er vel aldrig for sent at sige det.
    Gave fra dig og din butik, med alle dine skønne stoffer vil jeg gerne vinde.
    Hilsen Birthe fra Struer
    bfsoegaard@email.dk

    SvarSlet
  47. Hjertelig tillykke med dagen.. Det er flotte tilbud du lægger ud til os.....
    Jeg kunne da også godt tænke mig at vinde en gave...
    Venlig hilsen Lis Graae
    lis.graae@gmail.com

    SvarSlet
  48. Bedre sent end aldrig, men tillykke med dagen.
    Det ville väre dejligt og vinde for jeg har jo snart födselsdag og det er jo altid rart at få gaver når man fylder år.
    pilgawiel@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Ja, jeg vil da bestemt også være med i lodtrækningen om fødselsdagsgaven.

    Piafaaborg67@gmail.com

    SvarSlet
  50. Jaaaa det er sikkert noget for en synovice som jeg.....


    Ditteflensburg@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Tillykke med fødselsdagen :-)
    jeg vil også gerne være med

    morganza@jubii.dk

    Mvh. Annie Buus

    SvarSlet
  52. Vil også sige tillykke med fødselsdagen lidt sent men jeg havde også fødselsdag så sikke en dejlig dag.
    Jeg kunne da også godt tænke mig at være med
    Kærligst fra
    fødselsdagssøsteren
    Lone fra Nyborg
    rylerne@mail.dk

    SvarSlet
  53. Stort tillykke.
    Jeg vil også meget gerne deltage :)

    Mange hilsner
    Marianne
    mhfrolund@pertex.dk

    SvarSlet
  54. stort tillykke
    Jeg vil meget meget gerne deltage
    hilsen Birthe (stentoften17@hotmail.com)

    SvarSlet
  55. Tillykke med dagen....
    Uha denne gave ville jeg gerne vinde.
    Den kan evt. undgåes at sendes, da jeg kommer til butikken om ikke så længe :-)
    Hilsen fra Mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet

Kalender